مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 18:402024-01-07اقتصادي

بدهی های بین المللی 10 ساله را پرداخت کردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن در جلسه شورای اداری اداره کل راه آهن شمال غرب، گفت: با توجه به افزایش تردد قطار های مسافری و باری در خط دوم «قزوین- زنجان» اهمیت آن روزبه روز بیش تر می شود.

- مدیرعامل راه آهن از پرداخت بدهی های بین المللی راه آهن به روسیه و ترکمنستان که از 10 سال قبل باقی مانده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن در جلسه شورای اداری اداره کل راه آهن شمال غرب، گفت: با توجه به افزایش تردد قطار های مسافری و باری در خط دوم قزوین- زنجان اهمیت آن روزبه روز بیش تر می شود.

وی افزود: امیدواریم هزار میلیارد تومان در سفر دوم رییس جمهور به استان زنجان تصویب شود تا خط دوم با سرعت 160 کیلومتر بر ساعت واقعی تا پایان سال 1403 به بهره برداری کامل برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: موضوع اتصال شرکت صنعتی به ریل باید با جدیت دنبال شود، اما باید مشارکت آن ها هم در طرح وجود داشته باشد تا قدر آن را بدانند.

صالحی با اشاره به شعار راه آهن توانمند، ایران قدرتمند، گفت: یکی از الزامات تحقق این شعار، وصول مطالبات و پرداخت بدهی های راه آهن است، البته بدهی های بین المللی راه آهن که از 10 سال قبل باقی مانده بود به روسیه و ترکمنستان پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی های بین المللی 10 ساله را پرداخت کردیم

بدهی های بین المللی 10 ساله را پرداخت کردیم