مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 21:452023-12-25سياسي

پیش بینی 7000نفری در معتکفین در میناب


رییس اداره تبلیغات اسلامی میناب با بیان اینکه اعتکاف سدی محکم در برابر هجمه های فرهنگی و توطئه های دشمنان است و می تواند جوانان را از آسیب های اجتماعی حفاظت و صیانت کند گفت : - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام مفید سهرابی رییس اداره تبلیغات اسلامی میناب امروز در نشست هماهنگی مراسم اعتکاف شهرستان میناب، برگزاری مراسم اعتکاف را یکی از برکات انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: اعتکاف سدی محکم در برابر هجمه های فرهنگی و توطئه های دشمنان است و می تواند جوانان را ازآسیب های اجتماعی حفاظت و صیانت کند.

سهرابی عنوان کرد: اعتکاف یکی از اعمال حیات بخش در جامعه اسلامی است، همانطور که که ماه مبارک رمضان، مدرسه عالی تربیت واخلاق است، اعتکاف در ایام خاص به خصوص در ماه رجب مدرسه اخلاق معنویت است و کسانی که توفیق درک این سنت مهم را پیدا می کنند.

  وی بیان کرد: سال گذشته تعداد کل معتکفین در 16 مسجد شهرستان میناب 1501 نفر بود که 1206 نفر خواهران 295 نفر برادر بودند و باتوجه به شیوع بیماری کرونا وقفه دوساله ایجاد شد و استقبال از این مراسم کم ولی امسال پیش بینی می شود به بیش از 7000 نفر افزایش پیدا کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی میناب یادآور شد: مراسم اعتکاف در مسجد امام شهر میناب و سایر مساجد شهر و روستاها و بخش های شهرستان برگزار می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 7000نفری در معتکفین در میناب

پیش بینی 7000نفری در معتکفین در میناب