مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:552024-01-15اقتصادي

چرا استاندارد اجباری پوشاک اجرا نشد؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد گفت: یکی از مهمترین مواردی که سازمان استاندارد با جدیت به آن ورود کرده است بحث ایمنی و سلامت مردم جامعه است که با تدوین استاندارد اجباری در منسوجات سلامت محور به عنوان .

- رییس سازمان ملی استاندارد گفت: یکی از علل اجرا نشدن استاندارد پوشاک، تعلل وزارت صمت است که هنوز برنامه ای برای اجرای برچسب گذاری بر منسوجات سلامت محور ارائه نکرده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد گفت: یکی از مهمترین مواردی که سازمان استاندارد با جدیت به آن ورود کرده است بحث ایمنی و سلامت مردم جامعه است که با تدوین استاندارد اجباری در منسوجات سلامت محور به عنوان یکی از موارد مهم بدان پرداخته است.

رییس سازمان ملی استاندارد گفت: روند اجرای هر استاندارد اجباری به بازه ای 6 ماهه پس از تصویب نیاز دارد، یکی از دلایل اجرا نشدن استاندارد پوشاک، تعلل وزارت صمت به عنوان یکی از مسئولان اصلی در این حوزه است که هنوز برنامه ای برای اجرای برچسب گذاری بر منسوجات سلامت محور ارائه نکرده است.

وی افزود: در گام اول منسوجاتی که به طور مستقیم با پوست بدن در ارتباط هستند را نشانه گذاری کردیم و البسه نوزاد و کودک و البسه زیر را مشمول استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا استاندارد اجباری پوشاک اجرا نشد؟

چرا استاندارد اجباری پوشاک اجرا نشد؟