مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:552023-12-27سياسي

پیام تسلیت استاندار کرمانشاه در پی درگذشت «همسر آیت الله نجومی»


استاندار کرمانشاه در پیامی درگذشت «همسر آیت الله نجومی» را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در پیامی درگذشت همسر آیت الله نجومی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم  اِنا لله و اِنا اِلیه راجعون درگذشت بانوی مکرم، شادروان اشرف السادات ناجی ، همسر گرامی آیت الله  سید مرتضی نجومی (رحمت الله علیهما) را به فرزندان گرامی و همه ارادتمندان آن خاندان عزیز و دیگر بازماندگان ایشان تسلیت عرض می کنم.

آن مرحومه مکرمه که خود از خاندانی عالم و نیکو تبار بود، همسری مهربان و فداکار و یار و همراه آیت الله نجومی در سال های متمادی زندگی در نجف اشرف و کرمانشاه بود که با درایت، شکیبایی و با شایستگی، موجب آسایش و آرامش خانواده و همسر در تمام مراحل زندگی طلبگی ایشان بود که با امید و توکل به فضل الهی، مسیر حیات سراسر نور و معنویتی را طی کردند.

به راستی که حضور چنین بانوی همراه و فداکاری بود که سالیان  قبل و بعد از انقلاب اسلامی، مردم شریف استان کرمانشاه از فیض حضور آیت الله نجومی، آن مجتهد وارسته و عالم برجسته بهره مند شدند و چشم علاقه مندان به هنر در جهان اسلام، از آثار فاخر و ارزشمند آن چهره ماندگارِ هنر دینی روشن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت استاندار کرمانشاه در پی درگذشت «همسر آیت الله نجومی»

پیام تسلیت استاندار کرمانشاه در پی درگذشت «همسر آیت الله نجومی»