مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 21:302024-01-10سياسي

فرهنگ دینی با اهمیت دادن به واجبات گسترش می یابد


نماینده ولی فقیه در استان فارس تأکید کرد: باید به واجبات دینی اهمیت داده شود تا فرهنگ دینی و مذهبی بسط یابد.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس تأکید کرد: باید به واجبات دینی اهمیت داده شود تا فرهنگ دینی و مذهبی بسط یابد.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 20 دی ماه در نشست هم افزایی و انعقاد تفاهم نامه همکاری بهزیستی با کمیته امداد فارس گفت: باید به واجبات دینی اهمیت داده شود تا فرهنگ دینی و مذهبی بسط یابد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بر خلوص نیت و انجام کار برای رضای خدا تاکید کرد و گفت: امروز نیروهای کمیته امداد و بهزیستی فرصت کار برای خدا را دارند و باید خلوص نیت در انجام چنین اقداماتی داشت.

مدیرکل بهزیستی فارس نیز در این نشست گفت: نهادهای بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) هر دو مولود انقلاب هستند و با هدف توانمندسازی و حفظ کرامت انسانی جامعه هدف فعالیت می کنند.

محمدرضا هوشیار، تعهدات عاطفی و انسانی را زمینه ساز جذب افراد جهت خدمت در این دو نهاد عنوان کرد و عیار خدمت را در اخلاص برشمرد و افزود: با توجه به اینکه غفلت از سلامت اجتماعی، مرگ هنجارها و آسیب به اجتماع را در پی خواهد داشت، لذا ضرورت تشکیل دبیرخانه مشترک توانمندسازی و سلامت اجتماعی با فعالیت هر دو نهاد و عضویت دستگاه های مرتبط احساس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ دینی با اهمیت دادن به واجبات گسترش می یابد

فرهنگ دینی با اهمیت دادن به واجبات گسترش می یابد