مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 10:002024-01-02بين الملل

رییس جمهور کلمبیا خواستار برگزاری کنسرت در حمایت از فلسطینی ها شد


رییس جمهور کلمبیا از هنرمندان خواست یک کنسرت بزرگ را در این کشور در اعتراض به نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین برگزار کنند.

- رییس جمهور کلمبیا از هنرمندان خواست یک کنسرت بزرگ را در این کشور در اعتراض به نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین برگزار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گوستاوو پترو، رییس جمهور کلمبیا این اظهار نظر را در واکنش به صحبت های رنه پرز جوگلار یک خواننده پورتو ریکویی مشهور موسیقی رپ که همچنین با نام هنری رزیدنته شناخته می شود، مطرح کرد.

این خواننده رپ پیش از این با انتشار پستی در رسانه های اجتماعی از نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی انتقاد کرده بود.

رییس جمهور کلمبیا در پستی که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد گفت، از همه هنرمندان می خواهد تا با همراهی او کنسرتی را در شهر بوگوتا، پایتخت کشورش در محکومیت نسل کشی علیه فلسطینی ها برگزار کنند.

پترو در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: من مایل هستم که رنه و همه کسانی که می خواهند از هنر برای انتقاد از نسل کشی علیه مردم فلسطین استفاده کنند با همراهی من یک کنسرت بزرگ را در مخالفت با نسل کشی و برای زندگی در میدان بولیوار یا در پارک سیمون بولیوار در شهر بوگوتا برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور کلمبیا خواستار برگزاری کنسرت در حمایت از فلسطینی ها شد

رییس جمهور کلمبیا خواستار برگزاری کنسرت در حمایت از فلسطینی ها شد