مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:452024-01-02سياسي

ارائه بیش از 42 میلیارد تومان خدمت مومنانه به مردم کردستان


جانشین سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امسال بیش از 42 میلیارد تومان خدمت مومنانه به مردم استان ارائه شده است.

- ایسنا/کردستان جانشین سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امسال بیش از 42 میلیارد تومان خدمت مومنانه به مردم استان ارائه شده است.

سردار جمشید رضایی، امروز سه شنبه 12 دی در مراسم نهضت خدمت مومنانه سپاه کردستان که با عنوان به یاد حاج قاسم و با حضور مسئولان استانی در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با اشاره به آبروریزی اسراییل در عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: بعد از این عملیات کشورهای ابرقدرت از اسراییل حمایت کرده و آنها با دو شعار، حماس را از بین می بریم و اسرا را آزاد خواهیم کرد از آنها دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه، با حمله به غزه تاکنون بیش از 22 هزار نفر را به شهادت رسانده اند، ادامه داد: شهید سلیمانی محور مقاومت بود و در هفته مقاومت و به یاد حاج قاسم، سپاه کردستان بیست و هشتمین مرحله نهضت مومنانه را برگزار کرده است.

جانشین سپاه بیت المقدس کردستان، با اعلام اینکه امسال بیش از 42 میلیارد تومان در قالب بسته های لوازم التحریر و بسته های معیشتی و پروژه های عام المنفعه به مردم کردستان کمک شده است، خاطرنشان کرد: در طول این هفته هم 22 هزار بسته به ارزش 176 میلیارد ریال، 52 سری جهیزیه به ارزش 20 میلیارد ریال توزیع می شود و هشت پروژه آبرسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 42 میلیارد تومان خدمت مومنانه به مردم کردستان

ارائه بیش از 42 میلیارد تومان خدمت مومنانه به مردم کردستان