مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:452023-12-31سياسي

پاد: تمدن را نمی شود منهای حضور زن در اجتماع دانست


دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی با حضور در دانشکده رسانه فارس در نشستی با حضور جمعی از دانشجویان رسانه و خبرنگاران باشگاه خبرنگاران توانا شرکت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، سکینه سادات پاد، صبح امروز با حضور در باشگاه خبرنگاران توانا، با تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها عنوان کرد: نقطه مقابل گفتمان ما در مقابل گفتمان غرب جایگاه زن در اسلام است همان طور که حضرت فاطمه که الگوی زنان است از مقام و جایگاه خاصی نزد رسول اکرم برخوردار است.

وی افزود: این فصل تازه تاکنون نتوانسته داشته های واقعی زن مسلمان را نشان دهد و تحول در دنیا ایجاد کند.

در گام دوم انقلاب تکلیف ما این است و مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود، تاکید ویژه و ملموس در تعریف زن در جامعه تمدنی دارد که زن باید عنصری فعال باشد.

  پاد خاطرنشان کرد: حضرت آقا بر اساس نیاز اجتماع بحث شایسته سالاری را برای زن مطرح می کنند که یک نگاه خیلی عمیق و راهبردی دارد که تمدن را نمی شود منهای حضور زن در اجتماع و اقتضائات زمان دانست.

بحث ظلم به زن در خانه و تقسیم کار اگرچه بدیهیات است اما جنس و نگاه عالی ترین رهبر دینی به زن است و چون هنوز این مسئله عملی نشده است، مقام معظم رهبری این موضوع را تکرار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاد: تمدن را نمی شود منهای حضور زن در اجتماع دانست

پاد: تمدن را نمی شود منهای حضور زن در اجتماع دانست