مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:052024-01-15سياسي

تا پیش از برگزاری انتخابات امکان تایید یا رد صلاحیت داوطلبان وجود دارد


مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مرکزی گفت: تا پیش از برگزاری انتخابات نیز امکان تایید یا رد صلاحیت داوطلبان وجود دارد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مرکزی گفت: تا پیش از برگزاری انتخابات نیز امکان تایید یا رد صلاحیت داوطلبان وجود دارد.

در این قانون، در صورت احراز تخلف، امکان رد صلاحیت کاندیداها حتی روز برگزاری یا پس از برگزاری انتخابات تا زمان تایید اعتبارنامه نمایندگان نیز ممکن خواهد بود.

محمدرضا ناظری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه کمتر از 2 ماه به برگزاری انتخابات مانده، اظهار کرد: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، پانزدهم و شانزدهم دی ماه به داوطلبان اعلام شده و افرادی که صلاحیت آنها تایید یا احراز نشده است، از 18 الی 19 دی ماه فرصت داشتند که اعتراض خود را به هیئت مرکزی نظارت اعلام کنند.

وی ادامه داد: از مجموع 524 داوطلبی که ثبت نام خود را در 6 حوزه انتخابیه استان مرکزی نهایی کرده بودند، در مرحله تایید هیئت نظارت، 306 نفر تایید صلاحیت شده، صلاحیت 163 نفر تایید نشده، 15 نفر از نظر هیئت نظارت استان فاقد شرایط ثبت نام بوده و 29 نفر نیز نسبت به بررسی صلاحیت از سوی هیئت اجرایی اعتراض نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پیش از برگزاری انتخابات امکان تایید یا رد صلاحیت داوطلبان وجود دارد

تا پیش از برگزاری انتخابات امکان تایید یا رد صلاحیت داوطلبان وجود دارد