مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:452024-01-10فرهنگي

منکر صحنه های نامناسب در برخی سریال های نمایش خانگی نیستم اما ...


رییس هیات مدیره کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری ایران بیان کرد که در حال حاضر گردش مالی پلتفرم های نمایش خانگی بیش از بودجه برخی دستگاه های فرهنگی است و در کمترین برآوردها مجموع درآمد تمام سکوهای نمایش خانگی به اندازه بودجه صداوسیماست.

- رییس هیات مدیره کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری ایران بیان کرد که در حال حاضر گردش مالی پلتفرم های نمایش خانگی بیش از بودجه برخی دستگاه های فرهنگی است و در کمترین برآوردها مجموع درآمد تمام سکوهای نمایش خانگی به اندازه بودجه صداوسیماست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، مهدی فرجی ـ رییس هیات مدیره کانون تهیه کنندگان رسانه های دیداری ـ در سومین نشست پیرامون فعالیت های کانون به تاریخچه فعالیت و اقدامات شبکه نمایش خانگی پرداخت و گفت: ایجاد این شبکه در ایران با سریال قلب یخی آقای لطیفی آغاز شد و با گسترش زیرساخت های اینترنت، پلتفرم ها توانستند جایگاه ویژه ای بین مخاطبان پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر گردش مالی پلتفرم های نمایش خانگی بیش از بودجه برخی دستگاه های فرهنگی است و در کمترین برآوردها مجموع درآمد تمام سکوهای نمایش خانگی به اندازه بودجه صداوسیماست، گفت: از نظر بنده تامین مالی جلوه منفی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منکر صحنه های نامناسب در برخی سریال های نمایش خانگی نیستم اما ...

منکر صحنه های نامناسب در برخی سریال های نمایش خانگی نیستم اما ...