مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:052023-12-31پزشكي

عبور بی تلفات از پاییز با وجود افزایش 50 درصدی مسمومیت با مونوکسیدکربن


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از افزایش 50 درصدی مسمومیت مونوکسید کربن پاییز 1402 نسبت به مدت مشابه سال 1401 خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از افزایش 50 درصدی مسمومیت مونوکسید کربن پاییز 1402 نسبت به مدت مشابه سال 1401 خبر داد.

پژمان قراییان 10 دی ماه با بیان اینکه پاییز امسال شاهد افزایش 50 درصدی مسمومیت با مونوکسید کربن در مقایسه با مدت مشابه سال بودیم اظهار کرد: متاسفانه همه ساله با شروع فصل سرما شاهد بروز موارد متعدد مسمومیت هم استانی ها با مونوکسید کربن هستیم.

وی تصریح کرد: مونوکسیدکربن یک گاز بی رنگ، بی بو و بسیار سمی است که در اثر احتراق ناقص مواد سوختی حاصل شده و همه ساله منجر به مسمومیت و مرگ می شود.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: از میان 34 نفری که در سه ماه پاییز امسال دچار مسمومیت با مونوکسید کربن شده اند، دو نفر توسط نیروهای اورژانس در محل حادثه درمان شده، 32 نفر بعد از اقدامات اولیه جهت درمان تکمیلی به مراکز درمانی اعزام شده اند و اما نکته قابل توجه تاکنون این بوده که خوشبختانه مسمومیت منجر به مرگ نداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور بی تلفات از پاییز با وجود افزایش 50 درصدی مسمومیت با مونوکسیدکربن

عبور بی تلفات از پاییز با وجود افزایش 50 درصدی مسمومیت با مونوکسیدکربن