مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 08:152023-12-26اقتصادي

آذربایجان غربی یکی از قطب های تولید اورانیوم کشور است


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت بالای این استان در بحث معادن، گفت: استان آذربایجان غربی معادن نادر و گران قیمتی همچون طلا و تیتانیوم در خود جای داده و امروز یکی از قطب های تولید اورانیوم در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در نشست هم اندیشی پیشرفت و آبادانی آذربایجا ن غربی اظهار داشت: علیرغم تمامی محدودیت ها و مشکلاتی که دولت سیزدهم با آن درگیر است، روند توسعه و عمران آذربایجان غربی با سرعت پیش می رود.

وی افزود: هدف از برگزاری نشست هم اندیشی پیشرفت و آبادانی آذربایجان غربی، بهره مندی از رهنمودهای بزرگان و پیشکسوتانی است که در پیشرفت و آبادانی استان نقشه داشته و کوشیده اند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت توجه به اقدامات مثبت انجام شده در استان در کنار تلاش برای جبران عقب افتادگی ها، گفت: عقب افتادگی های آذربایجان غربی تاریخی بوده و ریاست جمهوری سال گذشته 20 هزار میلیارد تومان برای جبران عقب ماندگی های حوزه عمرانی استان مصوب کرده و بیش از نیمی از آن تاکنون تخصیص یافته است.

معتمدیان همچنین با بیان اینکه با تهاتر نفت به دنبال تداوم توسعه استان هستیم، ادامه داد: آذربایجان غربی تنها استانی در کشور می باشد که از فرصت تهاتر نفت برای پیشرفت و پیشبرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی یکی از قطب های تولید اورانیوم کشور است

آذربایجان غربی یکی از قطب های تولید اورانیوم کشور است