مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:002024-01-10اجتماعي

برگزاری کلاس های فوق برنامه در مدارس دولتی /تحلیل وضعیت آموزش متوسطه برای معلمان


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بر حمایت از مدارس دولتی تاکید کرد و گفت: توجه به برگزاری کلاس های فوق برنامه در مدارس دولتی و استفاده از ظرفیت و مشارکت دستگاه ها در حال انجام است.

- ایسنا/خوزستان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بر حمایت از مدارس دولتی تاکید کرد و گفت: توجه به برگزاری کلاس های فوق برنامه در مدارس دولتی و استفاده از ظرفیت و مشارکت دستگاه ها در حال انجام است.

امین برملا در گردهمایی مدیران متوسطه مدارس نواحی چهارگانه اهواز، کارون؛ باوی و حمیدیه که امروز (20 دی ماه) در ناحیه 4 اهواز برگزار شد، اظهار کرد: طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی که از سال گذشته برگزار شد، نتیجه خوبی در سطح استان خوزستان رقم زد اما برای رسیدن به اهداف این طرح و شکوفایی استعداد دانش آموزان، قطعا راه زیادی در پیش داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر اهمیت بررسی شرایط آموزشی در مدارس، افزود: باید شرایط موجود آموزشی ابتدا ارزیابی شود.

برنامه های آموزشی در حالی در مدارس اجرا می شد که ارزیابی مناسبی انجام نمی شد اما اکنون مدیران وضعیت مدارس را می دانند و چالش ها، وضعیت دروس و هدف مدرسه را می شناسند و تحلیل وضعیت مدارس را در اختیار معلمان قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کلاس های فوق برنامه در مدارس دولتی /تحلیل وضعیت آموزش متوسطه برای معلمان

برگزاری کلاس های فوق برنامه در مدارس دولتی /تحلیل وضعیت آموزش متوسطه برای معلمان