مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:502023-12-25اقتصادي

معرفی پربازده ترین صندوق سرمایه گذاری درآمد ثابت


سرمایه گذاری یکی از اولین آموزش¬های مالی است که هر فردی با آن مواجه می شود و با توجه به انتخاب نوع سرمایه گذاری، ریسک های متفاوتی از جمله میزان سوده دریافتی یا از دست دادن سرمایه را تجربه می کند.

- بالا رفتن نرخ تورم و رشد ناگهانی بازارهای مسکن، طلا، خودرو و .

سرمایه گذاری را به یک امر اجتناب ناپذیر بدل کرده است.

 اما نوسانات بازار سرمایه، رکود بازارهای مالی موازی و بحث نقدینگی، سرمایه گذاران را در چند راهی انتخاب شیوه های سرمایه گذاری قرار داده است.

 همچنین اکثریت سرما یه گذاران اصلی ترین فاکتورهای بهترین صندوق سرمایه گذاری را بازدهی مناسب و تکرارپذیر، حفظ سرمایه اولیه با کمترین ریسک، نقدشوندگی بالا در کوتاه­ترین زمان، حداقل سرمایه مورد نیاز و دسترسی آسان می دانند.

صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت می توانند بهترین انتخاب برای دور بودن از دغدغه نوسانات بازارهای مالی، دریافت بازدهی متناسب با نرخ تورم و بیشتر از سپرده بانکی باشد.

چرا که این صندوق ها با نظارت نهادهای مالی و دریافت مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت کرده و پس از جمع آوری سرمایه های خرد به پشتوانه بررسی و تحلیل تیم های تخصصی از عوامل تاثیرگذار بر صنایع و شرکت ها، شروع دوره های منفی و مثبت بازار سرمایه را پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی پربازده ترین صندوق سرمایه گذاری درآمد ثابت

معرفی پربازده ترین صندوق سرمایه گذاری درآمد ثابت