مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:252024-01-03سياسي

مبانی اعتقادی و شناخت آگاهانه زن ایرانی از حیات معنوی خاندان عصمت و طهارت


ستاد خانواده و زنان دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: انتخاب آگاهانه و هوشمندانه زن ایرانی و پذیرش الگوی سوم، بی تردید ریشه در مبانی اعتقادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، بیانیه ستاد خانواده و زنان دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت روز زن و پاسداشت مقام مادر صادر شد.

متن بیانیه به شرح ذیل است: زادروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) به عنوان  الگویی فرازمانی، جهان شمول، ممتاز، برجسته و نمونه ­ای جاویدان و الگویی برتر و متعالی و معیاری ذو ابعاد برای زنان و مردان امروز و تمامی دوران و اعصار تاریخ، و روز زن خجسته باد.

 جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری امامین انقلاب و به برکت جانفشانی و فداکاری زنان و مردانی بزرگ و با عظمت، در نقد نگاه غالب و غلط دنیا به ویژه جهان غرب به زن که نگاهی ابزاری، سلطه طلبانه و لذت­ جویانه از او بود، نقشی اساسی ایفا کرد و زن را به عنوان یک انسان آزاد، متفکر، مستقل و البته مکمل در کنار مرد در کانون خانواده و سپهر اجتماعی معرفی کرد.

زن در پرتو آموزه های دینی و فرهنگی ایران اسلامی، به عنوان سکاندار کیان خانواده و تربیت کننده نسل های آینده و البته عنصری کنشگر و اثربخش در هویت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبانی اعتقادی و شناخت آگاهانه زن ایرانی از حیات معنوی خاندان عصمت و طهارت

مبانی اعتقادی و شناخت آگاهانه زن ایرانی از حیات معنوی خاندان عصمت و طهارت