مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 12:302024-01-12سياسي

اردوی جهادی خدمات دندانپزشکی در شهرستان اردل برگزار شد+عکس


دستیار استاندار چهارمحال و بختیاری در امور مردمی سازی دولت و مسئول استانی تیپ جهادی مستضعفین استان گفت: خدمات درمانی با محوریت دندانپزشکی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان اردل به صورت رایگان در حال ارائه خدمات است.

- اردوی جهادی خدمات دندانپزشکی در شهرستان اردل برگزار شد+عکس ایسنا/چهارمحال و بختیاری دستیار استاندار چهارمحال و بختیاری در امور مردمی سازی دولت و مسئول استانی تیپ جهادی مستضعفین استان گفت: خدمات درمانی با محوریت دندانپزشکی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان اردل به صورت رایگان در حال ارائه خدمات است.

جمال خدابخشی 22 دی ماه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این اردوی جهادی با همکاری استانداری چهارمحال و بختیاری، کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی، شبکه بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی از 21 لغایت 22 دی ماه در دو مرکز بهداشتی شهرستان اردل در حال برگزاری است.

وی با اشاره به خدمات انجام شده تصریح کرد: خدمات دندانپزشکی در این اردوی جهادی شامل کشیدن دندان و ترمیم دندان است که در روز اول، بیش از 150 مورد خدمت به حدود 250 نفر از مراجعه کنندگان ارائه شد و دیگر مراجعه کنندگان با توجه به معاینات تخصصی انجام شده، به مراکز پزشکی و درمانی سطح استان معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادی خدمات دندانپزشکی در شهرستان اردل برگزار شد+عکس

اردوی جهادی خدمات دندانپزشکی در شهرستان اردل برگزار شد+عکس