مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:252024-01-10سياسي

اجرای طرح های خدماتی و محرومیت زدایی با 2هزار میلیارد تومان اعتبار توسط سپاه کربلا


جانشین فرمانده سپاه کربلا از اعزام 52 هزار و 535 گروه جهادی، ارائه خدمات توانمندسازی و آموزشی به 4 هزار و 965 نفر، 75 هزار نفر در بخش اشتغالزایی، 4 هزار و 650 کارگاه تولیدی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سردار احمد برسلانی بعدازظهر امروز چهارشنبه 20 دی ماه در جلسه نخستین رویداد رسانه ای جام امید که در تالار جمشید ساری برگزار شد، اظهار کرد: لازمه داشتن ایران قوی، مشارکت حداکثری در انتخابات است، انتخابات پیش رو با توجه به تلاش دشمنان برای ناامیدسازی جوانان و نوجوانان بسیار مهم است.

وی تکلیف اصحاب رسانه که به عنوان افسران جنگ نرم هستند در انتخابات را سنگین تر دانست و افزود: در گذشته تمام امید روشنفکران به سمت کشورهای غربی بود که دیدید چه بلایی بر سر کشور آوردند، اما امروز نگاه انقلابی ها به داخل است یعنی جایی که ولایت محض و بخش دفاعی به فرماندهی مقام معظم رهبری است که به صلابت و قدرت رسیدیم.

 برسلانی ضمن اظهار امیدواری گفت: اصحاب رسانه در بخش اطلاع رسانی خدمات مسوولان به مردم در صف اول قرار دارند، لازمه شکست تحریم قالب شدن بر تحریم با مقابله کردن با دشمن است، دشمن به دنبال وارونه سازی است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به تحریم دارویی بیماران پروانه ای توسط کشورهای دیگر و تاکید بر اینکه خدمت به اینگونه کشورها جایز نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های خدماتی و محرومیت زدایی با 2هزار میلیارد تومان اعتبار توسط سپاه کربلا

اجرای طرح های خدماتی و محرومیت زدایی با 2هزار میلیارد تومان اعتبار توسط سپاه کربلا