مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:152024-01-15بين الملل

شناخت ناقص آمریکا ازتوانمندی های مردم یمن


آمریکایی ها با حمله به یمن نشان دادند که علاقه ای به صلح و امنیت و ثبات در این منطقه نداشته و دلیل این ادعا نیز موضع گیری تعداد کثیری از کشورهای اروپایی و به ویژه فرانسه و آلمان است.

- فارس پلاس؛ سیدرضا صدرالحسینی در یادداشتی نوشت: چند روزی است که از حملات تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس به مناطقی از سرزمین یمن می گذرد و اکنون سوال اصلی این است که آیا این حملات توانسته ضربه ای به توان نظامی یمن وارد کند و آیا امکانات و تجهیزات نظامی این کشور آسیب دیده است و آیا این حملات در اراده ملت یمن برای حمایت از مردم غزه خللی وارد کرده است؟ درواقع همه این سوالات،مواردی است که درحال حاضر درمیان استراتژیست های آمریکایی موردبحث وگفت وگوقرار می گیرد و ملاحظه می کنیم که رسانه های این کشور نیز همچنان در حال بررسی این مساله هستند.

در این میان باید تاکید کرد که یکی از دلایل مهم عدم شناخت دقیق آمریکا از توانمندی و تجهیزات و اراده و عزم مردم یمن، غفلت این کشور از این منطقه استراتژیک و سپردن آن به هم پیمانان خویش در منطقه بوده است.

درست است که درطول 10سال گذشته، کمک های غرب و به ویژه آمریکا به ائتلاف ضد یمن، لحظه ای قطع نشده و دائما بهترین و مجهزترین تجهیزات نظامی با نظارت مستشاران نظامی غر ب در اختیار کشورهای عضو ائتلاف ضد یمن قرار می گرفت اما اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت ناقص آمریکا ازتوانمندی های مردم یمن

شناخت ناقص آمریکا ازتوانمندی های مردم یمن