مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 14:252024-01-12سياسي

امام جمعه دماوند: مجاهدان یمن آمریکا را پشیمان خواهند کرد


حماقت بزرگ آمریکا در تجاوز به یمن از صفحه تاریخ پاک نخواهد شد و مجاهدان یمن آمریکا را از این کار احمقانه خود پشیمان خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند در مصلی نماز جمعه این شهر ضمن تبریک میلاد با سعادت امام باقر(ع) اظهار کرد: دشمنان قسم خورده ملت ایران به صورت شبانه روزی تلاش می کنند مردم را از این نظام ناامید کنند و هر روز نقشه جدیدی می کشند؛ در همه کشورها مشکلات مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی وجود دارد، اما بدخواهان ملت ایران سعی می کنند مشکلات موجود در کشور ما را بزرگنمایی و آن را رسانه ای کنند.

وی افزود: آن چیزی که توطئه دشمن را نقش بر آب می کند، حضور گسترده مردم در صحنه های قدرت نمایی ماست؛ از جمله انتخابات و راهپیمایی ها و همین نماز جمعه ها که خار چشم دشمنان است؛ شرکت در انتخابات هم حق مردم است و هم تکلیف آنها، کرامت مردم در انتخاب مسئولان خدمتگزار و تکلیف آنها حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت از آن است.

امام جمعه دماوند گفت: مردم در انتخابات پیش رو سابقه خدمتگزاری و اخلاص و تواضع و مردمداری کاندیداها و یا خلف وعده ها و تکبر و خودنمایی های آنها را به دقت بررسی کرده و بعد تصمیم می گیرند؛ مجلس آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دماوند: مجاهدان یمن آمریکا را پشیمان خواهند کرد

امام جمعه دماوند: مجاهدان یمن آمریکا را پشیمان خواهند کرد