مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 07:402024-01-20پزشكي

تصورات غلط درباره مصرف «گل»/ پروتکل درمانی مشخصی برای معتادان به گل وجود ندارد


معمولا افرادی که یکبار مصرف ماده گل را تجربه می کنند، پس از یکبار مصرف به دلایل مختلف به سمت مصرف دوباره آن روی می آورند و همین امر موجب می شود آنها دچار اختلالات مصرف مواد مخدر شوند.

- مدیرکل دفتر تحقیقات ستاد مبارزه با مواد مخدر تشریح کرد تصورات غلط درباره مصرف گل / پروتکل درمانی مشخصی برای معتادان به گل وجود ندارد معمولا افرادی که یکبار مصرف ماده گل را تجربه می کنند، پس از یکبار مصرف به دلایل مختلف به سمت مصرف دوباره آن روی می آورند و همین امر موجب می شود آنها دچار اختلالات مصرف مواد مخدر شوند.

مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه براساس گزارشات جهانی، 296 میلیون نفر در جهان مواد مخدر مصرف می کنند که از این تعداد 219 میلیون نفر کانابیس مصرف می کنند، می گوید: نام گل موجب شده افراد تصور کنند مصرف این ماده سبک است، اعتیادآور نیست و عوارضی هم ندارد و این درحالیست که مصرف این ماده به شدت اعتیادآور بوده و افراد پس از مصرف آن دچار اختلالات مصرف مواد مخدر می شوند.

  تهمینه باهری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه گزارش های جهانی نشان دهنده افزایش مصرف کانابیس در دنیاست، اظهار کرد: به طور کلی تعداد مصرف کنندگان مواد مخدر طی یک دهه گذشته در مقایسه با دهه گذشته حاکی از افزایش 23 درصدی مصرف مواد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصورات غلط درباره مصرف «گل»/ پروتکل درمانی مشخصی برای معتادان به گل وجود ندارد

تصورات غلط درباره مصرف «گل»/ پروتکل درمانی مشخصی برای معتادان به گل وجود ندارد