مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 19:002024-01-17بين الملل

خبرنگار عراقی: بغداد در اربیل اشراف اطلاعاتی ندارد


یک خبرنگار عراقی ادعای برخی مقامات این کشور در خصوص اینکه ساختمانی که سپاه هدف قرار داد، مقر موساد نبود را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر رابط موساد در اربیل عراق، برخی مقامات و طرف های این کشور مدعی شدند که ساختمان هدف قرارگرفته شده ارتباطی با موساد ندارد؛ حیدر البرزنجی از خبرنگاران عراقی در گفت و گویی این ادعا را زیر سؤال برد.

البرزنجی، در گفت و گو با شبکه دجله (مستقر در اردن و از مخالفان ایران) گفت: اولا: هر حمله ای و نقض حاکمیت عراق از سوی هر طرفی که باشد محکوم است، دوما: همزمان ایران می گوید که آن اماکن مربوط به ساختمان موساد بود، از طرف دیگر دولت فدرال عراق هیچ حضور و تسلط و حاکمیت امنیتی و اطلاعاتی در اربیل ندارد که بتواند ادعایی که ایران درباره آن سخن می گوید را رد یا تأیید کند؛ سوما:  مشاور امنیت ملی وقتی به نمایندگی از نخست وزیر به محل ساختمان رفت گفت ادعای ایران درباره اینکه اینجا مرکز موساد بود باطل است.

ایشان رفت در آن جا خرابه ها و آوار ساختمان را دید، مگر جایی که مقر موساد است، بر در و دیوارش مینویسند که اینجا مقر است؟ برای اثبات یا رد این مسأله باید اطلاعات داشته باشیم که دولت عراق ندارد، من موضوع را رد یا تأیید نمی کنم، می گویم اطلاعات نداریم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار عراقی: بغداد در اربیل اشراف اطلاعاتی ندارد

خبرنگار عراقی: بغداد در اربیل اشراف اطلاعاتی ندارد