مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:552023-12-27اقتصادي

سند مشترک صنایع تبدیلی و تکمیلی استان های منطقه 4 کشور تدوین شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: تهیه و تنظیم سند مشترک در صنایع تبدیلی و تکمیلی برای گرفتن سهم بیشتری از بازار کشورهای همسایه در استان های مرزی منطقه 4 کشوری ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، پیمان اسکندری ظهر امروز در گردهمایی مدیران صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان های جهاد کشاورزی کردستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان که به میزبانی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کاهش ضایعات محصولات کشاورزی و برنامه ریزی برای توسعه هرچه بیشتر تولید در این حوزه باید نگاه ویژه به بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی غذایی صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: کشاورزی در کردستان جایگاه ویژه ای دارد و کسب رتبه های شاخص این استان در سطح کشور در بخش های مختلف تولید محصولات زراعی و باغی نشان از ظرفیت بالای این استان دارد.

به گفته رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان، کشاورزی از محورهای پیشران در کردستان است و با توجه به اهمیت بالای آن لازم پیگیری و برنامه ریزی های لازم برای ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

اسکندری تصریح کرد: باید به طور زنجیره ای در این بخش عمل و برنامه ریزی های لازم صورت بگیرد تا شاهد رونق و توسعه هرچه بیشتر صنعت کشاورزی به عنوان یکی از بخش های مهم در تامین امنیت غذایی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند مشترک صنایع تبدیلی و تکمیلی استان های منطقه 4 کشور تدوین شود

سند مشترک صنایع تبدیلی و تکمیلی استان های منطقه 4 کشور تدوین شود