مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:502023-12-26حوادث

کاهش 4 درصدی وقوع سرقت در کردستان


فرمانده انتظامی استان کردستان از کاهش چهار درصدی وقوع سرقت در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا کنون در سرقت های مهم مانند سرقت منازل، مغازه، - ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی استان کردستان از کاهش چهار درصدی وقوع سرقت در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا کنون در سرقت های مهم مانند سرقت منازل، مغازه، اتومبیل و اماکن دولتی و خصوصی هشت درصد کاهش داشته ایم.

سردار علی آزادی، امروز سه شنبه 5 دی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی و ذاتی فراجا پیشگیری و مبارزه با سرقت است که برابر با تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور مصمم هستیم که با هرگونه سرقت و سارقان مقابله جدی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در کنار مقابله با سارقان با مالخران اموال مسروقه نیز برخورد خواهد شد، افزود: در این راستا طرح های مختلفی تاکنون در استان صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: در هفته گذشته طرح مقابله با سارقان و دستگیری مالخرها در دستورکار نیروی انتظامی قرار گرفت که در این ارتباط قریب به 20 دستگاه انواع خودرو، 11 دستگاه موتورسیکلت و تعدادی لوازم خانگی سرقتی کشف و ضبط شد.

وی ارزش ریالی اموال مسروقه را 7 میلیاردتومان ذکر کرد و افزود: براساس اقداماتی که انجام شده به ویژه اقدامات پیشگیرانه و آگاه سازی به مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 4 درصدی وقوع سرقت در کردستان

کاهش 4 درصدی وقوع سرقت در کردستان