مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:452024-01-17ورزشي

چین هم حریف شاگردان دستیار نشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان؛ در ششمین روز از رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، - تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در آخرین دیدار از مرحله گروهی خود برابر تیم چین به پیروزی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان؛ در ششمین روز از رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان امروز چهارشنبه در آخرین دیدار از مرحله گروهی خود به مصاف تیم چین رفت که این مسابقه با نتیجه 84 بر 53 به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید تا چینی ها هم مغلوب شاگردان دستیار شوند.

پیش از این و در مرحله گروهی، تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان برابر تیم های کره جنوبی، تایلند و ژاپن به پیروزی رسید و مقابل استرالیا نتیجه را واگذار کرد.

گفتنی است رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه از 22 دی ماه تا 2 بهمن به میزبانی کشور تایلند با حضور یازده تیم در بخش آقایان در حال برگزاری است و تیم قهرمان این دوره از مسابقات، سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین هم حریف شاگردان دستیار نشد

چین هم حریف شاگردان دستیار نشد