مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 00:002024-01-05سياسي

تا این انقلاب، همچنان انقلاب بماند!


امنیت برای تک تک ما و جامعه، نقش اکسیژن را دارد؛ امنیت، ما را احاطه کرده اما هنگامی که در حد فردی، مثلا مورد سرقت قرار می گیریم یا در حد گسترده تر، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس یادداشت- مهدی فضائلی:  از بدو تولد، حیات ما به عنصری بنام اکسیژن گره خورده است و وقفه ای کوتاه در تأمین آن، حیات ما را تهدید می کند اما غالبا به آن بی توجهیم.

توجه ما به این عنصر حیاتی و غیرقابل تفکیک از زندگی ما، زمانی جلب می شود که یا هوا دچار آلودگی مخاطره آمیز گردد و یا در شرایطی قرار بگیریم که لحظاتی از اکسیژن، محروم شویم؛ آنگاه  است که اهمیت و نقش این نعمت مجهول را با همه وجود احساس می کنیم و ارزشش را متوجه می شویم.

  امنیت برای تک تک ما و جامعه، نقش همین اکسیژن را دارد؛ امنیت، ما را احاطه کرده اما هنگامی که در حد فردی، مثلا مورد سرقت قرار می گیریم یا در حد گسترده تر، وقتی که یک عملیات تروریستی اتفاق می افتد، اهمیت و نقش آنرا با همه وجود حس می کنیم.

  اقدام تروریستی در چهارمین سالگرد سردار دلها در کرمان، یکبار دیگر اهمیت و نقش امنیت را و به تبع آن لزوم توجه بیشتر به تهدیدات امنیتی و دستگاه های تأمین کننده امنیت را زنده کرد.

امنیت زیرساخت همه اقدامات سازنده و پیشرفت کشور است و فقدان آن، مانع جدی هر نوع سازندگی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا این انقلاب، همچنان انقلاب بماند!

تا این انقلاب، همچنان انقلاب بماند!