مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 18:302024-01-10سياسي

کم شدن آسیب های اجتماعی مستلزم توجه به مادر و خانواده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین علیزاده دبیر نخستین رویداد ملی هوای مادری در مراسم افتتاحیه این رویداد که صبح چهارشنبه در محل باغ خاتون مشهد برگزار شد، - نخستین رویداد ملی هم افزایی مجموعه های شاخص مادر و کودک، با محور های حمایت از توسعه مجموعه های مادر و کودک، ارتقای الگوی عملیاتی رشد مادر و کودک و ارائه تجربیات موفق کنش گری مادران در محله برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین علیزاده دبیر نخستین رویداد ملی هوای مادری در مراسم افتتاحیه این رویداد که صبح چهارشنبه در محل باغ خاتون مشهد برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید بستری فراهم شود تا بتوانیم الگو های مختلف همفکری، تجربیات و فرصت های بدست آمده را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم، خاطرنشان کرد: هدف مهم از تشکیل این رویداد ارتقای خانواده و فرهنگ جامعه، و ایجاد بستر های مهم همفکری بین مادران بوده است.

در ادامه حجت الاسلام بهرامی، عضو شورای فکری رویداد هوای مادری نیز گفت: اگر بخواهیم جامعه ای سرزنده، پویا و فعال با کم شدن آسیب های اجتماعی داشته باشیم، باید به مسئله مادر و خانواده توجه ویژه ای کنیم.

وی افزود: توجه به نهاد خانواده موجب کم شدن آسیب های اجتماعی از جمله عفاف و حجاب، اعتیاد و بسیاری از معضلات امروز جامعه خواهد شد و بی توجهی به نهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم شدن آسیب های اجتماعی مستلزم توجه به مادر و خانواده است

کم شدن آسیب های اجتماعی مستلزم توجه به مادر و خانواده است