مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 18:402024-01-10بين الملل

نیوزویک: آمریکا جنگ روایت ها را در برابر چین، ایران و روسیه باخته است


نویسنده نیوزیوک مدعی شده آنچه که افکار عمومی جهانی را در 3 ماه گذشته علیه آمریکا و تجاوزگری های اسراییل علیه مردم غزه بسیج کرده، کمپین اطلاعات جعلی چین و روسیه و ایران بوده است.

- نویسنده نیوزیوک مدعی شده آنچه که افکار عمومی جهانی را در 3 ماه گذشته علیه آمریکا و تجاوزگری های اسراییل علیه مردم غزه بسیج کرده، کمپین اطلاعات جعلی چین و روسیه و ایران بوده است.

هفته نامه آمریکایی نیوزویک در مقاله ای به قلم جوزف اپستاین یکی از اعضای بنیاد حقیقت خاورمیانه (EMET) شکست آمریکا و غرب در جنگ رسانه ای و تبلیغاتی 3 ماه گذشته درباره غزه را بهانه قرار داده و توصیه هایی برای فعال تر شدن دولت بایدن در عرصه جنگ رسانه ای علیه 3 کشور چین، روسیه و ایران ارایه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، متن کامل این مقاله در پی می آید: طی 3 ماه گذشته، ربات های روسی، چینی و ایرانی، فضای اینترنت را پر از محتوای ضد صهیونیستی، یهود ستیزانه و ضد آمریکایی کرده اند و شکاف های سیاسی خطرناک و گسترده ای را در ایالات متحده تشدید کرده اند.

این یک داستان قدیمی است: برای سال ها، دشمنان خارجی آمریکا از رسانه ها و شبکه های اجتماعی برای مداخله در سیاست داخلی ما استفاده می کنند و روایت های خود را ارایه می کنند و طبق معمول دولت های ایالات متحده در مقابله با این روایت های نادرست کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیوزویک: آمریکا جنگ روایت ها را در برابر چین، ایران و روسیه باخته است

نیوزویک: آمریکا جنگ روایت ها را در برابر چین، ایران و روسیه باخته است