مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 23:502024-01-02سياسي

ولایتی: با ترور بزدلانه فرماندهان فلسطینی جریان مقاومت متوقف نخواهد شد


مشاور بین الملل رهبر معظم انقلاب در پیامی برای شهادت شهید صالح العاروری معاون دفتر سیاسی حماس توسط رژیم صهیونیستی، نوشت: با ترور بزدلانه فرماندهان فلسطینی جریان مقاومت متوقف نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی مشاور بین الملل رهبر معظم انقلاب و دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی طی پیامی شهادت معاون دفتر سیاسی حماس توسط سفاکان رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و به ملت بزرگ فلسطین، حماس و تمام رزمندگان جبهه مقاومت تسلیت گفت.

متن پیام ولایتی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا  بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ.

ترور کوردلانه و ناجوانمردانه فرمانده شجاع و دلیر فلسطین و جنبش مقاومت فلسطین (حماس) شهید والامقام صالح العاروری که عمر با برکت خویش را صرف دفاع از آرمان های مقدس مردم فلسطین و آزادی قدس شریف و مبارزه با استکبار و رژیم صهوینیستی نمود موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

شهید صالح العاروری سال ها مدال افتخار سربازی و همراهی با فرماندهان سربلند حماس و فلسطین و جبهه مقاومت را در دفاع از آرمان های فلسطین بر سینه داشت، با همرزمان خود جبهه ای به وسعت هزاران کیلومتر را در برابر دنیای استکبار گشود و نام او همواره لرزه بر پیکر دشمنان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: با ترور بزدلانه فرماندهان فلسطینی جریان مقاومت متوقف نخواهد شد

ولایتی: با ترور بزدلانه فرماندهان فلسطینی جریان مقاومت متوقف نخواهد شد