مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 22:302024-01-09بين الملل

توهین مجدد مقام صهیونیست به سازمان ملل


نماینده رژیم صهیونیستی روز سه شنبه طی سخنانی سازمان ملل را همانند مرد مستی توصیف کرد که به دنبال واقعیت در جای اشتباه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گیلعاد اردان نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل  روز سه شنبه طی نشستی در این نهاد بین المللی، سازمان ملل را به مرد مستی تشبیه کرد که به دنبال واقعیت در مکان اشتباه است.

وی در ادامه سخنانش گفت: درخواست برای آتش بس در غزه به معنای چراغ سبز به تمام تروریست ها در جهان برای ارتکاب جنایت های بیشتر است .

  اردان به اقدام آفریقای جنوبی در شکایت از رژیم صهیونیستی در دیوان بین المللی دادگستری اشاره کرد و گفت: شکایتی که آفریقای جنوبی مطرح کرده از اساس واقعیت نداشته و کسانی هستند که به دنبال کشتار مجدد یهودیان هستند .

  دیوان بین المللی دادگستری   روز پنجشنبه قرار است اولین جلسه استماع برای رسیدگی به شکایت آفریقای جنوبی از اسراییل بابت نسل کشی در غزه را برگزار کند.

  آفریقای جنوبی چند هفته پیش با تنظیم دادخواستی نزد این دادگاه مستقر در لاهه خواستار رسیدگی به اتهام اسراییل در خصوص ارتکاب نسل کشی در جنگ غزه شد.

  در این شکایت نامه که در 84 صفحه تنظیم شده آفریقای جنوبی تصریح کرده که اسراییل مفاد کنوانسیون پیشگیری و مجازات جنایت نسل کشی را نقض کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین مجدد مقام صهیونیست به سازمان ملل

توهین مجدد مقام صهیونیست به سازمان ملل