مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 22:112024-01-11حوادث

دهیار کهگیلویه و بویراحمدی قربانی یک رسم غلط شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج رسم غلط تیراندازی در مراسمات عروسی و عزا در کهگیلویه و بویراحمد همه ساله موجب عزای برخی خانواده ها می شود و چه خانواده هایی که تاکنون داغدار نشده اند.

اما در یکی از تازه ترین موارد در یکی از روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد این اتفاق خونین موجب شد تا یک مراسم عروسی به مراسم عزا تبدیل شود.

در همین خصوص کوروش درخشان زاده مدیر کل دفتر روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار فارس با تایید این حادثه گفت: متاسفانه یکی از بهترین و فعال ترین دهیاران استان کهگیلویه و بویراحمد را به دلیل سهل انگاری در مراسم عروسی از دست دادیم.

درخشان زاده در توضیح این حادثه گفت: ابوالقاسم مهربان از بهترین و فعال ترین دهیاران استان کهگیلویه و بویراحمد بود که همواره پیگیر مشکلات روستای خود بود و بر اثر سهل انگاری و تیراندازی در مراسم عروسی جان خود را از دست داد.

  وی با بیان این که جامعه دهیاران استان با شنیدن این خبر عزادار شد و برای از دست دادن چنین دهیار خوب و پای کار و مردمی ماتم زده ایم یادآور شد: متاسفانه هرچه دستگاه قضایی دستگاه های امنیتی و انتظامی هشدار می دهند اما گوش کسی در استان ما بدهکار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیار کهگیلویه و بویراحمدی قربانی یک رسم غلط شد

دهیار کهگیلویه و بویراحمدی قربانی یک رسم غلط شد