مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 23:352023-12-25فرهنگي

دیکتاتوری جریان انحصارطلب، مرحوم طهماسب را از مراسم تشییع و وداع محروم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدتقی فهیم، منتقد سینما در گفتگوی اظهار کرد: در حوزه ادبیات و هنر، خیلی از هنرمندان و نویسندگان خلق کاراکتر می کنند، - محمدتقی فهیم افراد منتسب به جریان مخربی که سعی در سیاه نمایی در فضای فرهنگ و هنر کشور دارند را به دیکتاتوری مثل هیتلر تشبیه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدتقی فهیم، منتقد سینما در گفتگوی اظهار کرد: در حوزه ادبیات و هنر، خیلی از هنرمندان و نویسندگان خلق کاراکتر می کنند، بجای اینکه نعل به نعل آن نوع شخصیتی را روی کاراکتر پیاده کنند.

وی افزود: مرحوم طهماسب به علت مسلط بودن به زبان و اصل و اساس محکمی که در امر دوبله داشت، دائم در کارهایش ابتکارات جدید همراه با تیپ سازی مختلف در صدا سازی و دوبله ارائه می داد و از این حیث، دائم کار می کرد، یعنی به طور مستمر یک صدای واحد، یک لحن واحد و تیپ صدای کاملا متفاوت و جدید خلق می کرد.

این منتقد سینما تصریح کرد: استاد طهماسب وقتی با صدای خودش وارد عرصه بازیگری شد، جذابیت به مراتب بیشتری در ذهن افکار عمومی به جای گذاشت.

در سال های اخیر جریان شبه روشنفکری دارای ایدئولوژی دیکتاتور مآبانه در عرصه فرهنگ و هنر و رسانه ای کشورمان به وجود آمد که با غلبه و در اختیار داشتن فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری قدرتمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیکتاتوری جریان انحصارطلب، مرحوم طهماسب را از مراسم تشییع و وداع محروم کرد

دیکتاتوری جریان انحصارطلب، مرحوم طهماسب را از مراسم تشییع و وداع محروم کرد