مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 19:202024-01-06ورزشي

حل مشکلات استان قم نیازمند مولدسازی دارای های دولت است


دستگاه ها باید منابع خود را به شکل شفاف در اختیار سامانه تخصصی مولدسازی قرار دهند و برای این امر نیز نگاه توسعه ای و فرابخشی داشته باشند زیرا اگر قرار باشد مشکلات استان را حل کنیم نیازمند توجه ویژه به بحث مولدسازی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد آقامیری در یازدهمین کارگروه مولدسازی دارایی های دولت که امروز در سالن جلسات امام جواد(ع) برگزار شد، اظهار داشت: مولدسازی یکی از مهم ترین منابع استان برای توسعه و اتمام پروژه های نیمه کاره است.

وی افزود: دستگاه ها باید منابع خود را به شکل شفاف در اختیار سامانه تخصصی مولدسازی قرار دهند و برای این امر نیز نگاه توسعه ای و فرابخشی داشته باشند زیرا اگر قرار باشد مشکلات استان را حل کنیم نیازمند توجه ویژه به بحث مولدسازی هستیم.

استاندار قم گفت: مولدسازی به معنی فروش اموال نیست بلکه به دنبال رونق و ایجاد فضای بهتر از امکانات دولتی است که گاهی با فروش و گاهی با بسته های رونق و.

از این اموال به شکل بهینه استفاده می شود.

آقامیری با ذکر این مطلب که اموال آموزش وپرورش و علوم پزشکی باید در مسیر توسعه همان ارگان هزینه شوند، خاطرنشان کرد: تکلیف قانونی بر این منوال است ولی باید توجه کنیم در مناطقی مثل برخی روستاها که نیاز به مدرسه نیست می توانیم مدارس فرسوده را با کاهش فضای آموزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات استان قم نیازمند مولدسازی دارای های دولت است

حل مشکلات استان قم نیازمند مولدسازی دارای های دولت است