مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 09:152024-01-03سياسي

اجرای طرح «مسجد پایگاه قرآنی» در یزد


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد از برگزاری کرسی های تلاوت قرآن کریم در مساجد استان با محوریت طرح «مسجد پایگاه قرآنی» خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد از برگزاری کرسی های تلاوت قرآن کریم در مساجد استان با محوریت طرح مسجد پایگاه قرآنی خبر داد.

محسن رستگاری با اشاره به اجرای طرح مسجد پایگاه قرآنی ویژه کانون های مساجد، گفت: به منظور ترویج فرهنگ قرآنی با محوریت مساجد این طرح با همکاری کانون های مساجد استان برگزار می شود.

وی افزود: این طرح در قالب کرسی های تلاوت در مساجد برگزار می شود و قاریان برتر مسجدی و محلات به تلاوت مجلسی می پردازند و در کنار آن نیز اجرای تواشیح، تفسیر قرآن کریم و برنامه های قرآنی اجرا می شود.

رستگاری بیان کرد: تاکنون این ویژه برنامه در کانون های فرهنگی هنری شاهدیه، مسجد باقریه، طلایه داران، آوای وحی و مهدویت حسن آباد برگزار شده است و سعی داریم در بسیاری از مساجد استان اجرا کنیم.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ قرانی در مساجد است و امیدواریم بتوانیم با همکاری بچه های مسجد این طرح را اجرا کنیم.

رستگاری بیان کرد: در این راستا مستندی از اجرای این کرسی ها تهیه شده است که به زودی در شبکه قرآن و شبکه استان یزد پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «مسجد پایگاه قرآنی» در یزد

اجرای طرح «مسجد پایگاه قرآنی» در یزد