مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 10:302024-01-13ورزشي

اختلال در ثبت نام وام ازدواج در کرمانشاه/ بانک ها پاسخی به ما نداده اند


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان از اختلال در ثبت نام وام ازدواج در کرمانشاه خبر داد و گفت: مکاتباتی را با دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی استان داشته ایم و متنظر پاسخ آنها هستیم.

- ایسنا/کرمانشاه معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان از اختلال در ثبت نام وام ازدواج در کرمانشاه خبر داد و گفت: مکاتباتی را با دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی استان داشته ایم و متنظر پاسخ آنها هستیم.

  حسین آذرکمند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اختلالی که در ثبت نام وام ازدواج در کرمانشاه بوجود آمده، اظهارکرد: اخیرا مراجعاتی از سوی تعدادی از زوجین در کرمانشاه داشتیم که نسبت به اختلال در سامانه ثبت نام وام ازدواج گلایه داشتند.

وی افزود: آنها اعلام کردند که پس از اینکه تمام مراحل ثبت نام وام ازدواج را انجام می دهند، در مرحله انتهایی با پیغامی مبنی براینکه هیچ بانکی پذیرنده آنها نیست، مواجه می شوند.

معاون امور جوانان استان با بیان اینکه از حدود یک ماه پیش این اختلال در روند ثبت نام وام ازدواج در کرمانشاه بوجود آمده، عنوان کرد: تنها تعدادی محدود از زوجین توانسته اند در این مدت برای وام ازدواج ثبت نام کنند.

این مسئول اضافه کرد: در این راستا، مکاتبه ای را با مدیریت امور هماهنگی بانکهای استان داشته ایم و پیگیر چرایی اخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال در ثبت نام وام ازدواج در کرمانشاه/ بانک ها پاسخی به ما نداده اند

اختلال در ثبت نام وام ازدواج در کرمانشاه/ بانک ها پاسخی به ما نداده اند