مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:062024-01-15سياسي

کوهپیمایی 5ساعته برای شنیدن مشکلات یک روستا+تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک؛ امام جمعه دیشموک به منظور بررسی مشکلات مردم روستای سرتنگ لیراب به این روستا سفر کرد.

حجت الاسلام راوند که برای خدمت به مردم و شنیدن مشکلات مردم حتی در روستاهای دور از هیچ تلاشی دریغ نمی کند پس از حدود 5 ساعت پیاده روی در مناطق صعب العبور و سخت گذر به روستای سرتنگ لیراب رسید.

بی راهی؛ درد اولی که باید درمان شود وی ابتدا حرف ها و دغدغه های مردم را شنید؛ اهالی روستا مشکل اصلی را نبود راه ارتباطی عنوان کردند و گفتند که این روستا راه ارتباطی ندارد و اگر کسی از اهالی روستا بیمار شود باید با پای پیاده یا سوار بر چارپایان تا رسیدن به شهر سختی و درد را تحمل کند و چه بسا در همین مسسر صعب العبور اتفاقات ناگوارتری بیفتد.

کمتر مدرسه ای پیدا می شود که چراغ و سقفش، خورشید و آسمان باشند   گذار برق و گاز نیز به اینجا نیفتاده اهالی روستای سرتگ لیراب ضمن تشکر از دغدغه های امام جمعه نسبت به مشکلات مردم روستا، مشکل دیگر را نبود آب لوله کشی عنوان کردند و گفتند این روستا برق ندارد و از نعمت گاز هم بی بهره است.

حجت الاسلام راوند که مشکلات مردم شنید در ادامه گفت: تاکنون چندین بار مساله راه ارتباطی این روستا را تلفنی و حضوری با مسئولین استانی و شهرستانی پیگیری کردم  و در خطبه های نماز نیز به مسئولین گوشزد کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهپیمایی 5ساعته برای شنیدن مشکلات یک روستا+تصاویر

کوهپیمایی 5ساعته برای شنیدن مشکلات یک روستا+تصاویر