مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 16:502024-01-05سياسي

عامل ذاتی و علت اصلی همه حادثه های تروریستی آمریکا و اسراییل هستند


باید بدانیم عامل ذاتی و علت العلل همه حادثه های تروریستی آمریکا و اسراییل هستند؛ چون داعش را خودشان به وجود آوردند و در واقع داعش فرزند نحس و نجس آمریکا و صهیونیست هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی: نماز جمعه این هفته شهرستان بهمیی به امامت حجت الاسلام صلواتی اقامه شد.

امام جمعه شهرستان بهمیی گفت: یکی دیگر از آیات اخلاقی قرآن که نیاز امروز جامعه ماست آیه 8 سوره مائده است خداوند  متعال می فرماید یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا کُونُوا قَوَّامِینَ لِلَّهِ شُهَدَاءَ بِالْقِسْطِ ۖ وَلَا یَجْرِمَنَّکُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَیٰ أَلَّا تَعْدِلُوا ۚ اعْدِلُوا هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَیٰ ۖ وَاتَّقُوا اللَّهَ ۚ إِنَّ اللَّهَ خَبِیرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ ای کسانی که ایمان آورده اید! همواره برای خدا با تمام وجود قیام کنید و به انصاف و عدالت گواهی دهید و هرگز دشمنی با قومی، شما را به بی عدالتی وادار نکند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: به عدالت رفتار کنید که به تقوا نزدیکتر است و از خداوند پروا کنید که همانا خدا به آنچه انجام می دهید آگاه است، اگر کسی قوام به قسط و عدل نباشد به تعدیل خواسته های درونی خود نمی رسد بسیاری از افراد در حالت عادی عادلند اما در موقع خاص محبت و شهوت و عداوت و غضب آنان را وادار می سازد به سود یا زیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل ذاتی و علت اصلی همه حادثه های تروریستی آمریکا و اسراییل هستند

عامل ذاتی و علت اصلی همه حادثه های تروریستی آمریکا و اسراییل هستند