مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 08:052023-12-23ورزشي

برگزاری دومین کنگره بزرگداشت بانوان تاثیرگذار در کردستان


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کردستان گفت: دومین کنگره بزرگداشت بانوان تاثیرگذار استان همزمان با هفته زن برگزار می شود.

- زینب زاله در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج از برگزاری دومین کنگره بزرگداشت بانوان تاثیرگذار استان همزمان با هفته زن برگزار خبر داد و معرفی الگوی زن ایرانی ـ اسلامی، تقویت جریان زن انقلابی با محوریت الگوی سوم زن ، معرفی زنان نخبه، گسترش فرایند شناسایی و معرفی بانوان تاثیرگذار ملی و استانی و ایجاد بسترهای لازم برای ارتباط نخبگان، کارآفرینان، کنش گران و فعالان در حوزه زنان را از مهم ترین اهداف برگزاری این کنگره ذکر کرد.

به گفته وی، فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، رسانه و گفتمان سازی، فعالیت های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علمی، پژوهشی و فناوری، سیاست گذاری، حکمرانی و ورزش محورهای هشتگانه دومین کنگره بزرگداشت بانوان تاثیرگذار استان است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کردستان تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی و گروه های مردمی در برگزاری کنگره بزرگداشت زنان تاثیرگذار مشارکت دارند.

زاله حرکت و تعامل افزایی بین زنان فرهیخته ایران زمین را ضروری دانست و گفت: بانوان موفق و تاثیرگذار استان که در کنار نقش آفرینی موثر در ارتقاء هویت و اصالت خانواده و سایر فعالیت های ارزشمند با مراجعه به سایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین کنگره بزرگداشت بانوان تاثیرگذار در کردستان

برگزاری دومین کنگره بزرگداشت بانوان تاثیرگذار در کردستان