مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:252024-01-13اقتصادي

خریداری 500 تن میوه شب عید در چهارمحال و بختیاری


مدیر سازمان تعاون روستایی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مسئولیت تعاون روستایی درخصوص خرید، تأمین و ذخیره سازی میوه شب عید، گفت: خرید توافقی 500 تن میوه شب عید انجام شده و در اسرع وقت به استان حمل و ذخیره سازی خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر سازمان تعاون روستایی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به مسئولیت تعاون روستایی درخصوص خرید، تأمین و ذخیره سازی میوه شب عید، گفت: خرید توافقی 500 تن میوه شب عید انجام شده و در اسرع وقت به استان حمل و ذخیره سازی خواهد شد.

محسن کریمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای عرضه میوه در ایام پایانی سال جاری و ایام نوروز 1403 و به منظور کنترل قیمت ها در شب عید و کسب رضایت مردم، قرارداد خرید 300 تن پرتقال با استان مازندران منعقد و خریداری شده و همچنین 200 تن سیب از تولیدات داخلی و استان های همجوار خریداری شده است.

کریمی بیان کرد: پرتقال خریداری شده از استان مازندران به دلیل کاهش افت و کم شدن ضایعات و تلفات در نیمه دوم اسفندماه به استان وارد می شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان خاطرنشان کرد: قیمت میوه تنظیم بازار توسط کمیته راهبری به ریاست رییس جهاد کشاورزی استان در پایان سال حوالی زمان توزیع اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریداری 500 تن میوه شب عید در چهارمحال و بختیاری

خریداری 500 تن میوه شب عید در چهارمحال و بختیاری