مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:512024-01-19سياسي

فلسطین با مقاومت خود پرده از نفاق برخی از دولت های اسلامی برداشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان گفت: یکی از راه های تحصیل تقوای الهی حضور هوشمندانه مردم متدین در عرصه های دفاع از اسلام، انقلاب و میهن اسلامی با اتکال به قدرت خداوندی و تمسک به ذیل ولایت الهی است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به برخی از مناسبت های پیش رو اذعان داشت: امروز جمعه تحت عنوان روز غزه نامگذاری شده است غزه مظلوم و مقتدر که بیش از 100 روز مقاومت کرده و طی این مدت بیش از 100 هزار شهید.

مفقود و مجروح داشته اند و به طور میانگین روزی هزار نفر شهید، مفقود و مجروح داشته اند و همچنان مقاومت آن ها ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در حادثه تروریستی کرمان در یک روز حدود 300 نفر مجروح و شهید شدند و دل های مردم ما را آزار داد، همچنین در غزه از مجموع جمعیت دو میلیونی طی 100 روز این آمار از شهدا مفقودین و مجروحین نشان از مقاومت جانانه دارد.

آیت الله محامی خاطرنشان کرد: مردم فلسطین با مقاومت خودشان قدرت پوشالی اسراییل غاصب را به چالش کشاندند و ادعاهای آن ها را بر ملا کردند و به تعبیر سید مقاومت اسراییل از خانه عنکبوت هم سست تر است.

وی گفت: فلسطینی ها بامقاومت خود پرده از نقاب دروغین استکبار جهانی یعنی آمریکا و هم دستانش برداشتند و دروغ بودن شعار دفاع از حقوق بشر آن ها را بر ملا ساختند که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین با مقاومت خود پرده از نفاق برخی از دولت های اسلامی برداشت

فلسطین با مقاومت خود پرده از نفاق برخی از دولت های اسلامی برداشت