مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 09:252023-12-22سياسي

توزیع بسته های کمک معیشتی در قالب طرح محله مهدوی


بسته حمایتی شب یلدا برای نیازمندان مناطق مختلف استان باهمت خیران و حوزه های مقاومت بسیج تدارک و قبل از شب یلدا در بین آنها توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مهربانان به مناسبت یلدا به تب و تاب افتادند و یلدای مهربانی را هدیه کردند.

  با اجرای طرح همدلی یلدایی، شاهد نقش بستن شکوفه لبخند بر لب خانواده های عزتمند بودیم که با این حرکت خداپسندانه حس و حال خوشی را برای این خانواده ها رقم زدند.

توزیع 4هزارو 550 بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان تنکابن  حسن مهدوی فرمانده بسیج ناحیه تنکابن در گفت وگو با خبرنگار فارس در تنکابن گفت: در طولانی ترین شب سال، شب یلدا 4هزار و 550 بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون تومان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه قالب این برنامه به همت شورای تحول بخش های مختلف شهرستان تنکابن هر ساله انجام می شود، خاطرنشان کرد: این بسته ها به همت حوزه های مقاومت، بخشداران و دهیاران که به یلدای مهدوی معروف شده در شهرستان تنکابن انجام شده است.

مهدوی ضمن تقدیرو تشکر از همراهی مردم در این کار خداپسندانه و خواستار تداوم این همراهی شد و افزود: از ابتدای کرونا تا به امروز حدود 70 میلیارد تومان بسته معیشتی در قالب های مختلف بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های کمک معیشتی در قالب طرح محله مهدوی

توزیع بسته های کمک معیشتی در قالب طرح محله مهدوی