مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 08:002024-01-19سياسي

شهید مهدی مختاری زاده: مبارزه با اسراییل یادتان نرود


شهید مهدی مختاری زاده در بخشی از وصیت نامه خود آورده است مبارزه با اسراییل یادتان نرود، تا آزادی تمام مستضعفان جهان از تلاش دست برندارید .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید شاهد شهود عرفانی شد و نقش هر چه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

شهید همان ستاره خاک نشین همیشه بیدار شب های خون و آتش که تا لمس شعله های بصیرت و حقیقت در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه.

عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند.

حالا می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید 5146/ تبرک لحظاتمان با شهید مهدی مختاری زاده به تمام شما وصیت می کنم مبارزه با دشمنان اصلی انقلاب اسلامی یعنی اسراییل یادتان نرود و تا آزادی تمام مستضعفان جهان و تا پیروزی کامل از تلاش خود دست برندارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید مهدی مختاری زاده: مبارزه با اسراییل یادتان نرود

شهید مهدی مختاری زاده: مبارزه با اسراییل یادتان نرود