مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 20:002023-12-25سياسي

پروژه قطار سریع السیر اصفهان_قم_تهران از اولویت های مهم دولت است


اشکالاتی در فرایند اجرایی پروژه قطار سریع السیر اصفهان_تهران ایجاد شده بود، اما با پیگیری استاندار اصفهان و دستور ریاست جمهوری مسئله ای که باید توسط شورای اقتصاد حل و فصل می شد، - ایسنا/اصفهان معاون اجرایی رییس جمهور گفت: اشکالاتی در فرایند اجرایی پروژه قطار سریع السیر اصفهان_تهران ایجاد شده بود، اما با پیگیری استاندار اصفهان و دستور ریاست جمهوری مسئله ای که باید توسط شورای اقتصاد حل و فصل می شد، تعیین تکلیف شد و سازمان برنامه در مرحله صدور تضمین نامه است.

محسن منصوری، در حاشیه بازدید از پروژه قطار سریع السیر اصفهان_قم_تهران، پس از بازدید از مراحل اجرایی و زیرسازی این پروژه، اظهار کرد: این پروژه در حال حاضر در حدفاصل اصفهان تا قم در مرحله زیرسازی، اجرایی و عملیاتی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، وی با اشاره به اینکه پروژه قطار سریع السیر اصفهان_قم_تهران از اولویت های مهم دولت و از تأکیدات ریاست جمهوری است، افزود: تأکید رییس جمهور بر این است که این پروژه در صدر پروژه های عمرانی اصفهان دنبال شود.

منصوری متذکر شد: در اصفهان چند اولویت مهم داریم، مسئله نخست تأمین آب استان اصفهان است، در مراحل بعدی پروژه قطار سریع السیر اصفهان تا تهران دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه قطار سریع السیر اصفهان_قم_تهران از اولویت های مهم دولت است

پروژه قطار سریع السیر اصفهان_قم_تهران از اولویت های مهم دولت است