مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 14:252024-01-01اقتصادي

نیمی از منابع مشاغل خانگی خراسان جنوبی جذب شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: منابع تسهیلات مشاغل خانگی استان برای امسال 124 میلیارد تومان است که 60 میلیارد تومان آن جذب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قاینات، غلامرضا اشرفی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی امروز در کمیته اشتغال این شهرستان منابع اعتباری مصوب شده برای مشاغل حانگی استان را در سال پیش رو 124 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهارداشت: متقاضیان این میزان تسهیلات پرونده آن ها به بانک های عامل ارسال شده و 60 میلیارد تومان از این منابع نیز جذب شده است.

  وی طرح های معرفی شده در قاینات را 22 میلیارد تومان و معادل 18 درصد منابع استانی دانست و ادامه داد: 12 میلیارد تومان از این منابع تسهیلاتی یعنی معادل 20 درصد پرداختی های استان مربوط به قاینات است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در ادامه صدور مجوزهای مشاغل خانگی پشتیبان را هزار 182 مجور عنوان کرد و گفت: از این تعداد 236 مجوز مربوط به قاینات است.

محمد محمدی، فرماندار قاینان نیز با اشاره به طرح های اشتغالزای دولت در این شهرستان چون فاز دوم مجتمع فولاد قاینات، کارخانه الیاف نسوز، تولید مس، پروژه های راه آهن و فاضلاب قاینات اظهارداشت: با اجرایی شدن این پروژه برای هزار و 500 نفر اشتغال ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از منابع مشاغل خانگی خراسان جنوبی جذب شد

نیمی از منابع مشاغل خانگی خراسان جنوبی جذب شد