مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 21:552023-12-24اقتصادي

واحدهای صنعتی مازندران برای ایجاد سرمایه درگردش حمایت شوند


استاندار مازندران با بیان اینکه هم اکنون سرمایه در گردش مهمترین دغدغه و خواسته واحدهای تولیدی و صنعتی است، گفت: بانک ها باید در این راستا کمک حال مسؤولان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید محمود حسینی پور شامگاه امروز در آیین افتتاح شبکه فیبر نوری شهرک صنعتی جمشیدآباد به طول سه کیلومتر با اعتبار 40 میلیارد ریال و بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی، اظهار کرد: شهرستان آمل قطب صنعتی مازندران است و تلاش داریم در هجدهمین سفر یک روزه به این شهر مشکلات و معضلات واحدهای تولید و صنعتی را واکاوی و گره گشایی کنیم.

وی افزود: هم اکنون سرمایه در گردش مهمترین دغدغه و خواسته واحدهای تولیدی و صنعتی است و شهرستان آمل از صنعتی ترین شهرهای استان محسوب می شود.

استاندار مازندران تصریح کرد: بانک ها باید در این راستا کمک حال مسؤولان باشند همچنین جوانان نخبه و شایسته مشغول به کار در واحدهای صنعتی باید حمایت شوند.

حسینی پور با تأکید بر اینکه تولیدات برخی واحدهای صنعتی به خارج از کشور صادر می شود، بیان کرد: باید برای صادرات بهتر و بیشتر مشاوره های مناسب به این واحدها ارائه شود.

وی با اشاره به بازدید از شهرک صنعتی نمایشگاه داران اتومبیل در این شهرستان، گفت: باید با حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف و پروژه ها دست آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنعتی مازندران برای ایجاد سرمایه درگردش حمایت شوند

واحدهای صنعتی مازندران برای ایجاد سرمایه درگردش حمایت شوند