مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:102023-12-31حوادث

خرید مبل دست دوم با رسید جعلی؛ کلاهبرداران دستگیر شدند


رییس پلیس فتا پایتخت از دستگیری متهمانی خبر داد که با ارائه رسیدهای جعلی مبلمان دست دوم افراد را می خریدند.

- رییس پلیس فتا تهران بزرگ سرهنگ داود معظمی گودرزی امروز یکشنبه 10 دی ماه 1402 در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری متهمانی خبر داد که با ارائه رسید جعلی، کالا را تحویل می گرفتند.

رییس پلیس فتا پایتخت اظهار داشت: یکی از شهروندان به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه و مدعی شد قصد فروش مبل های منزل خود در سایت های خرید و فروش کالاهای دست دوم داشته که مورد کلاهبرداری قرار گرفته است.

   شاکی در ادامه گفت: مبلمان خود را با قیمت 20 میلیون تومان آگهی کردم و پس از دقایقی فردی تماس گرفت و شرایط را پرسید و در نهایت به درب منزل ما مراجعه کرد و پس از توافق نهایی شماره کارت بانکی را گرفت و با اعلام مشخصات بنده و نشان دادن رسید پرداخت مبلغ مورد نظر در تلفن همراهش مبل ها را با خود برد؛ در حالی که بعد از بررسی حساب بانکی ام متوجه شدم هیچ مبلغی به حسابم واریز نشده است.

     رییس پلیس فتا پایتخت با اشاره به افزایش تعداد شکات پرونده در روند رسیدگی این موضوع افزود: تعداد دیگری از شهروندان نیز در خصوص سرقت مبلمان به این پلیس مراجعه کرده و با شرح شکایتشان مشخص شد متهم همه این افراد مشترک است و تمام شکات این پرونده بدون اطمینان پیدا کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید مبل دست دوم با رسید جعلی؛ کلاهبرداران دستگیر شدند

خرید مبل دست دوم با رسید جعلی؛ کلاهبرداران دستگیر شدند