مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:552023-12-27بين الملل

گزارشگر ویژه سازمان ملل: اسراییل باید بازخواست شود


گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین ضمن انتقاد از تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر رد درخواست روادید یکی از کارمندان سازمان ملل، این امر را «بزدلی اخلاقی» توصیف کرد.

- گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین ضمن انتقاد از تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر رد درخواست روادید یکی از کارمندان سازمان ملل، این امر را بزدلی اخلاقی توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرانچسکا آلبانیز، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: حملات غیرقابل توجیه به سازمان ملل تنها بیانگر بزدلی اخلاقی است و سازمان ملل از دهه ها پیش به دلیل فرار اسراییل از مجازات در پی نقض قوانین بین المللی از جمله شهرک سازی در اراضی اشغالی و کوچاندن اجباری فلسطینیان تضعیف شده است.

براساس گزارش خبرگزاری آناتولی، آلبانیز در ادامه افزود، سازمان ملل اگر می خواهد اعتبار و هدف خود را حفظ کند، باید رژیم صهیونیستی را بازخواست کند.

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین خواستار برقراری آتش بس در غزه، آزادی اسرای رژیم صهیونیستی و فلسطینی، بازسازی و پایان دادن به اشغالگری در اراضی فلسطینی شد.

پیشتر الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد سازمان ملل اعلام کرد که مجوز اقامت یکی از کارمندان این سازمان را تمدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشگر ویژه سازمان ملل: اسراییل باید بازخواست شود

گزارشگر ویژه سازمان ملل: اسراییل باید بازخواست شود