مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 14:402024-01-10اقتصادي

رشد 448 درصدی استقبال از سرمایه گذاری صنعتی در گلستان


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان اینکه استقبال از سرمایه گذاری صنعتی در 9 ماهه ابتدایی سالجاری نسبت به سال گذشته رشدی 448 درصدی داشته، - ایسنا/گلستان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان اینکه استقبال از سرمایه گذاری صنعتی در 9 ماهه ابتدایی سالجاری نسبت به سال گذشته رشدی 448 درصدی داشته، افزود: این سرمایه گذاری اشتغال بیش از 6 هزار نفر را در پی داشته است.

درویشعلی حسن زاده ظهر چهارشنبه 20 دی ماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در 9 ماهه ابتدایی سال جاری تعداد 271 فقره جواز تأسیس صنعتی توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد سه درصدی داشته است.

وی بیان کرد: میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده جواز تأسیس های صادر شده که در واقع میزان استقبال از سرمایه گذاری صنعتی در استان را نشان می دهد با رشدی 448 درصدی به 40 هزار و 765 میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با تأکید بر اینکه زمینه سازی برای افزایش سرمایه گذاری در استان در دستور کار اداره کل صمت قرار دارد، ادامه داد: اشتغال پیش بینی شده این جوازها نیز 6 هزار و 860 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی یک درصدی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 448 درصدی استقبال از سرمایه گذاری صنعتی در گلستان

رشد 448 درصدی استقبال از سرمایه گذاری صنعتی در گلستان