مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:152023-12-30ورزشي

یک محکوم مالی، از زندان قائمشهر آزاد شد


معاون حل اختلاف دادگستری مازندران گفت: با کمک خداپسندانه بازیکن سابق تیم ملی تکواندوی بانوان و مربی و داور فعلی بین المللی، یک محکوم صرفاً مالی، - با شرکت داور بین المللی تکواندو در پویش "به حرمت حضرت زهرا می بخشم"، یک محکوم مالی، از زندان قائمشهر آزاد شد ایسنا/مازندران معاون حل اختلاف دادگستری مازندران گفت: با کمک خداپسندانه بازیکن سابق تیم ملی تکواندوی بانوان و مربی و داور فعلی بین المللی، یک محکوم صرفاً مالی، از زندان قائمشهر آزاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، ابراهیم علیزاده نیکو ضمن قدردانی از اقدام خیرخواهانه این پیشکسوت دنیای ورزش افزود: در سالهای اخیر، ورزشکاران زیادی نسبت به آزادی مددجویان و زندانیان استان اهتمام داشته اند که مبین خصیصه فتوت، جوانمردی و منش پهلوانی ایشان است.

در همین راستا، همت خانم بدری اسدی، عضو سابق تیم ملی تکواندوی بانوان ایران، آزادی یک محکوم صرفاً مالی را به دنبال داشته است.

علیزاده نیکو ضمن بیان این مطلب که حرکت جهادی جامعه ورزشی در راستای حمایت از زندانیان نیازمند، در قالب پویش های فرهنگی، بسیار اثرگذار خواهد بود، ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله همه ورزشکاران و پهلوانان مازندرانی، با الگوبرداری و تأسی از شیوه و مرام مولای متقیان، امیر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک محکوم مالی، از زندان قائمشهر آزاد شد

یک محکوم مالی، از زندان قائمشهر آزاد شد