مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 16:152023-12-25اجتماعي

تصویر «عقاب طلایی» روی کارت مربیان فوتبال سراسر کشور نقش می بندد


تصویر گونه «عقاب طلایی» در جهت عمل به مسئولیت اجتماعی در حوزه محیط زیست روی کارت مربیان فوتبال سراسر کشور نقش می بندد.

- تصویر عقاب طلایی روی کارت مربیان فوتبال سراسر کشور نقش می بندد تصویر گونه عقاب طلایی در جهت عمل به مسئولیت اجتماعی در حوزه محیط زیست روی کارت مربیان فوتبال سراسر کشور نقش می بندد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نورالله مرادی در این باره گفت: کانون مربیان فوتبال ایران در جهت عمل به مسئولیت اجتماعی خود در رسیدن به اهداف و دغدغه های سازمان در حوزه محیط زیست تصویر گونه عقاب طلایی را روی کارت مربیان فوتبال سراسر کشور درج می کند.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: این کارت که قرار است در آیین نکوداشت مربیان برتر سال رونمایی شود، دارای لوگوی سازمان حفاظت محیط زیست است و در مراسمی که در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار خواهد شد، به نمایش عمومی درخواهد آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، مرادی در پایان گفت: در این کارت یک شعار محیط زیستی به پیشنهاد سازمان حفاظت محیط زیست درج خواهد شد.

این رویکرد جدید کانون مربیان فوتبال ایران در تعامل با معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان به عمل آمده است که می تواند تاثیر مثبت و ماندگاری جهت فرهنگسازی در حوزه محیط زیست داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویر «عقاب طلایی» روی کارت مربیان فوتبال سراسر کشور نقش می بندد

تصویر «عقاب طلایی» روی کارت مربیان فوتبال سراسر کشور نقش می بندد