مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 09:252023-12-23سياسي

کارگاه انتقال تجربه عکاسی در جهان معاصر در اردبیل برگزار شد


مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل از برگزاری کارگاه انتقال تجربه عکاسی در جهان معاصر با حضور پویان طباطبایی با همکاری حوزه هنری اردبیل و انجمن سینمای جوانان استان خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل از برگزاری کارگاه انتقال تجربه عکاسی در جهان معاصر با حضور پویان طباطبایی با همکاری حوزه هنری اردبیل و انجمن سینمای جوانان استان خبر داد.

میردولت موسوی 2 دی ماه در حاشیه برگزاری کارگاه عکاسی با اعلام این خبر افزود: حضور پویان طباطبایی در این کارگاه با بیش از 20 سال تجربه عکاسی با سوابقی چون عکاسی در مناطق جنگی و آشوب زده از جمله مصر ، لیبی ، بحرین و .

که نتیجه آنها دریافت جوایز متعدد در سطوح ملی و بین المللی است، فرصتی برای عکاسان و علاقمندان عکاسی اردبیل فراهم می کند تا از تجربیات وی برای گسترش دید عکاسی خود و خلاقیت در عکاسی استفاده کنند.

موسوی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری اولین کارگاه انتقال تجربه عکاسی در جهان معاصر در شهر اردبیل از برگزاری این کارگاه ها بصورت هفتگی در شهرهای مختلف کشور در روزها و هفته های آتی خبر داد.

وی کارگاه انتقال تجربه عکاسی در جهان معاصر را نخستین برنامه مشترک انجمن سینمای جوانان استان اردبیل و حوزه هنری اردبیل عنوان کرد و گفت: برنامه های مشترک بیشتری توسط این دو م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه انتقال تجربه عکاسی در جهان معاصر در اردبیل برگزار شد

کارگاه انتقال تجربه عکاسی در جهان معاصر در اردبیل برگزار شد